יום רביעי, 13 בפברואר 2013

חפשו את החופשה המושלמת בשבילכם ב-North Little Rock Inn, נורת' ליטל רוק, ארקנסו, ארצות הברית והזמינו חדרים במחירי הרגע האחרון

נורת' ליטל רוק, ארקנסו, ארצות הברית, North Little Rock Inn

North Little Rock Inn

North Little Rock Inn מציע ניקוי יבש, שירותי כביסה ובריכת שחייה. בין השאר תמצאו במלון מכבסה. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. המסדרונות והפתחים בNorth Little Rock Inn מותאמים למעבר של כסאות גלגלים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של North Little Rock Inn מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם שיחות מקומיות בחינם, טלפון וטלוויזיה. קבוצות גדולות או משפחות מרובות יכולות לבקש מראש חדרים עם דלת מקשרת.

Little Rock National Airport (LIT) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. בניין בית המחוקקים של ארקנסו ומתחם הירידים הלאומי של ארקנסו ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מNorth Little Rock Inn. Dunaway House נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון. University of Arkansas for Medical Sciences, Florence Crittenton Home וגן החיות של ליטל רוק נמצאים במרחק של 20 דקות ברכב.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חדרים צמודים, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מכונת קרח, מכונות אוטומטיות, אח

פעילויות

בריכת שחייה

שירותים

ניקוי יבש, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


2508 Highway 161, נורת' ליטל רוק, ארקנסו, ארצות הברית



עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור North Little Rock Inn ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב North Little Rock Inn כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

North Little Rock Inn
נורת' ליטל רוק
ארקנסו, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה